Powerbutton

ACT INFO

Popupbutton Download

ACT Downloads

Popupbutton News

ACT News

Popupbutton Manuals

ACT Manuals

Popupbutton Blog

ACT Blog

Τεχνική Υποστήριξη

Βασική προτεραιότητα του τμήματος είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στα λογισμικά συστήματα πληροφορικής της ACT.

Διαθέτοντας την απαιτούμενη εμπειρία στην επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτου επιπέδου πολυπλοκότητας, το τεχνικό τμήμα της ACT είναι δίπλα στους πελάτες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση και υποστήριξη, την υλοποίηση έργων εγκατάστασης εφαρμογών, την εκπαίδευση των χρηστών και την αναβάθμιση εκδόσεων (updates) πάντα σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας.

  • Είμαστε δίπλα στον πελάτη μέσω τηλεφώνου

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Το κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων της ACT καταγράφει αναλυτικά σε ειδική εφαρμογή τις κλήσεις και τα αιτήματα των πελατών. Η καταγραφή αφορά την επίλυση προβλημάτων, αποριών ή και οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται διάφορες εργασίες στα συστήματα πληροφορικής. Το αρμόδιο τμήμα μετά την ανάλυση, επικοινωνεί με τους πελάτες για την επίλυση των αιτημάτων.

Τηλεφωνικό κέντρο: 211 3009300 (επιλέξτε το 1)

Ημέρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών)

Ώρες λειτουργίας: 09:00 – 17:00

  • Είμαστε δίπλα στον πελάτη μέσω αποστολής email

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Στο email: support@actae.gr μπορούν να αποσταλούν αιτήματα πελατών που αφορούν επίλυση προβλημάτων ή αποριών που προκύπτουν κατά την χρήση των εφαρμογών. Το αρμόδιο τμήμα μετά την ανάλυση, επικοινωνεί μέσω email (ή και τηλεφωνικώς) με τους πελάτες για την επίλυση των αιτημάτων.

  •  Βασικές προϋποθέσεις για την υποστήριξη των πελατών

Ο πελάτης θα πρέπει να έχει ενεργοποιημένη την Ετήσια Σύμβαση Υποστήριξης

Να διαθέτει την κατάλληλη υποδομή (Internet) στην περίπτωση που απαιτηθεί σύνδεση με τον κεντρικό υπολογιστή του

Να διαθέτει την κατάλληλη υποδομή για χρήση απομακρυσμένης πρόσβασης (remote access – Eye View)

Να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (Επωνυμία επιχείρησης, Όνομα αιτούντος, Τηλέφωνο επικοινωνίας και email) για την διευκόλυνση της επικοινωνίας

Το αίτημα, τηλεφωνικό ή μέσω email, να είναι στο μέγιστο δυνατό αναλυτικό για να δρομολογηθούν άμεσα οι απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίησή του

Στις περιπτώσεις επιτόπιας (on site) υποστήριξης ή εκπαίδευσης, να παρέχει την απαραίτητη πρόσβαση στους τεχνικούς της ACT στους κεντρικούς υπολογιστές

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας: 2113009300 (επιλέξτε το 1) ή support@actae.gr